fredag 1. februar 2013

POMPdeLUX

Jeg har blitt POMPdeLUX konsulent! Føler meg veldig heldig, de har jo så utrolig mye fine klær til barn i alle aldre (fra 80-152cm). Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg, jeg er kjempe spent! Har da i den forbindelse fått egen mail, eah@pompdelux.no, kontakt meg gjerne så kan jeg informere deg videre om det å være vertinne for Home Shopping, datoer for Åpent Hus, eller om du rett og slett lurer på noe annet.

Har også fått egen side på facebook! Trykk her og lik den er du snill :)

Vårsesongen starter den 28. februar, kolleksjonen har altså ikke blitt sluppet ut enda men her er noen sniktitter på hva som er i vente! Kommer til å legge ut flere bilder så snart jeg får lov til det, også blir det moteshow i København den 22. februar ..gleder meg enormt mye.



 *se så mye lekkert! *elsk*

Tenk å kunne handle nydelige barneklær hjemme hos deg selv, du får altså hele kolleksjonen til din og dine venners disposisjon. Området rundt Slemmestad, Asker og omegn er hvor jeg kommer til å ha Home Shopping events. Hvis DU har lyst til å ha et event, send meg en mail på eah@pompdelux.no så setter vi opp en dato sammen.

Ingen kommentarer: