mandag 28. januar 2013

..og Godt Nyttår

Ja, jeg skulle legge ut bilder av alle julekortene mine jeg ..og så ble det kun med det ene. Det er jo ingen vits i at jeg unnskylder meg (det er jo omtrent bare jeg som er på denne bloggen) men jeg ble jo ærlig talt litt skuffet over meg selv. Så skal det jo sies at tiden plutselig gikk litt fort, eller jeg vil jo ikke påstå at den gikk fortere enn normalt, jeg brukte den bare litt annerledes ..jeg fikk litt dårlig tid med å bli ferdig med alle kortene (skal begynne myyyye tidligere i år!) og så var det jo så mye annet koselig som skjedde. Nå har jeg ikke tenkt til å legge ut de resterende kortene jeg lagde, som hadde blitt en del bilder, det er tross alt ikke jul lenger ..og jeg vil heller fokusere på ting som skjer . Har ikke fått scrappet noe særlig etter jul, det som skjer nå er full planlegging av Andrea sin aller første bursdag! Jeg koser meg sånn, det er jo bare helt fantastisk å planlegge alt sammen! Kommer flere innlegg om dette etterhvert (eller gjør det det haha). Har en del spennende scrappe prosjekt på gang, jeg synes ihvertfall de er spennende, men så har jeg jo ikke drevet med dette særlig lenge. Har et lite ønske om å ta imot bestillinger om en stund ..det hadde vært kjempe gøy, vi får se hvordan det går.

 *jeg fikk vakre blomster av Lars, overraskelse

*får ikke nok av disse bena til Andrea ..sukk
 
Lars og jeg feiret 6 årsdag den 18. januar, det var så utrolig deilig med en skikkelig date, med bare oss to. Vi spiste på Strand Restaurant ..valget falt på en syvretters meny, og den var guddommelig! Jeg har spist mye god mat i mitt liv, men dette var helt fantastisk. Hver eneste rett var en ren nytelse. Og vi fikk en suveren service ..vi følte oss som kongelige.Vi satt der i flere timer og bare nøt hvert øyeblikk. Etterpå dro vi på bowling og koste oss enda litt mer (jeg vant første omgang!! Woho).

 *dessert på Strand

 *roser i anledning 6 årsdagen, elsk

Nei, jeg får vel legge meg. I morgen er det ettårskontroll og så skal vi på ballongjakt! Har funnet de perfekte ballongene til selskapet ..men den butikken er et stykke unna der vi bor, så det tar en stund. Så skal vi også få sendt ut invitasjonene, nå er det mindre enn to uker igjen til selskapet (jeg har jo bedt de fleste holde av datoen) så håper ikke folk føler det er litt sent å sende de ut ..men så var de forsinket, så det er egentlig ikke vår feil. God natt!

Ingen kommentarer: