torsdag 22. november 2012

JULEKORT #1

Jeg er jo kommet godt i gang med julekortene, selv om ingen av dem egentlig er helt ferdige. Vi må ta julebilder av Andrea før noen av dem kan bli 100% ferdig ..men likevel er det få som "bare" trenger å få et bilde på plass, det er vel fordi jeg aldri helt blir fornøyd, bruker laang tid på å tenke igjennom hvordan jeg vil ha det ene kortet og ikke minst fordi jeg sitter i timesvis og bare koser meg med juleverksted. En ting har jeg bestemt meg for da, og det er at jeg ikke skal behøve å stresse i siste liten for å bli ferdig med alle kortene ..og det skal jeg vel greie å få til!

Her er ihvertfall et julekort som kun mangler julebilde av Andrea (og kanskje litt mer pynt da ..vi får se haha)

*På den tomme siden skal det altså være et bilde etterhvert

Er det forresten noen som har tips til hvor jeg kan finne scrappingkonkurranser? Når man likevel har så mange julekort er det jo kanskje like greit å prøve lykken litt :)

Dette kortet deltar i følgende konkurranser:
Anonyme Scrappere - Motiv + Tekst
Papirdokkene - Jul i november
Kort o Mania - Utfordring 74

1 kommentar:

Connie sa...

Nyyyyydelig julekort
Så lekkert pyntet på alle sider.
Klem Connie