tirsdag 20. desember 2011

EVENTYRLIG

Hei. Det er jul, og det er så kos! Mye koselig som skjer, og en del ligging i senga/sofaen ..sånn som idag. For igår var jeg på sandvika storsenter og shoppa til jeg droppa, hadde med sekk og greier men likevel ble jeg helt utslitt. Hadde egentlig tenkt å bruke en del penger på en nydelig kjole, en kjole jeg så på hjemmesidene til mango men som de norske butikkene selvfølgelig ikke har tatt inn. Den hadde vært superfin til gravidmagen min, også kunne jeg ha brukt den som ugravid. Sukk. Lars og jeg har vært på Putti Plutti Pott da! Det var stas ..fikk veldig julestemning. Har også lyst til å gå på Rockeulven, men jeg fant ikke ut av at den var å se før et par dager siden (den har gått på nationalteateret i hele høst), og nå er det kun billetter igjen i februar ...og det er jo helt uaktuelt! Sukk. Rockeulven er jo den kuleste ulven som finnes. Men vi skal laste ned og se orginalen på lille julaften :D

Og hallo. Her om dagen lette jeg etter kjoler på nett og kom over en helt magisk butikk. Jeg ble helt betatt, og jeg SKAL ha en kjole herfra en vakker dag. Bare se selv.










Smelt. Her er det bare å drømme seg bort blant silke, blonder, krystaller og perfekte sømmer. Drømme seg bort til vakre ball og festligheter. Det er jo ganske så tydelig hva butikken heter, men ja www.jyang.no er stedet. Synes ikke prisen er så verst heller, og de har butikk i Oslo så man kan dra og prøve først. Jeg skal garantert kjøpe en kjole herfra ..bare ikke akkurat idag.

Nå fikk jeg lyst på is! Vi har lollipop i frysern, jeg har allerede spist 3stk idag ..men jeg synes jeg trenger en til.

Ingen kommentarer: