fredag 9. desember 2011

TRÄVLIGT

Jeg har vært på jentekveld hvor vi dyppet frukt i sjokolade, besøkt farris bad med verdens beste, hatt vår årlige nissefest med fine nissefolk, vært på julemarked på liseberg (aawh vakkert med julelys!)sammen med min kjære svenske søster og hennes familie. Jeg har vært aktiv! Og veldig lite aktiv.



*magen og meg ca 29 uker

Idag skulle jeg egentlig til papsen, vi skulle spise middag sammen og spille brettspill, men han har blitt syk :( så nå lurer jeg fært på hva jeg skal finne på. Kunne sikkert ryddet litt her da, men jeg er så fryktelig lat og slapp om dagen.

100% sykemeldt har jeg blitt, første julen på veldig mange år at jeg faktisk kan slappe av og nyte litt. Jeg skal prøve å nyte masse, uten å bli helt utslitt!

Jeg hører på abba og vaskemaskinen. Også har jeg fryktelig lyst på cupcakes.

Ingen kommentarer: