fredag 9. desember 2011

ORIGINAL SIN

Angelina Jolie er en skuespiller jeg egentlig ikke liker. Hun spiller alt for mye på utseendet sitt, som jeg forøvrig ikke forstår at er så utrolig vakkert, og alt for lite på faktisk talent. Når det er sagt ble jeg ganske fascinert av filmen Original Sin, der hun spiller mot Antonio Banderas.



Filmen handler om en rik mann i Cuba som ønsker å gifte seg, ikke av kjærlighet men for å ha en kone og få barn. Han finner seg en postordebrud fra Amerika og slik starter et fantastisk og sykt eventyr. Vil ikke si så mye mer om handlingen, for da sier jeg nok for mye.
Jeg satt klistret til skjermen fra begynnelse til slutt, jeg trodde jeg hadde pønsket ut hvordan det hele kom til å ende ..men jeg tok feil! Blir imponert over filmer som fortsatt greier å sjokkere og overasske. Det er skills det. Og jeg simpelten beundrer slike filmer, får ikke nok av dem. Drama blander seg med mystikk, krim og romantikk. Elsk. Og ja, sukk! De vakre kjolene Angelina får ha på seg! Blir nesten litt gal inni meg ..jeg vil også ha på meg så fine kjoler. Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å lære meg å sy.

Det blir nok at jeg ser et par filmer ikveld, og bestiller pizza.

Ingen kommentarer: