mandag 24. oktober 2011

áirraz

Idag har vi vært hos både jordmor og lege.. så dvs at man måtte stå opp ALT for tidlig. Men det gikk jo greit da, bortsett fra at jeg egentlig er helt kaputt nå og burde sove. Kommer sikkert til å sovne rett etter jeg har skrevet ferdig det innlegget her lol. Alt sto bra til med den lille gullungen. Og denne gangen var det lettere å dra til jordmor, første gang jeg skulle dit var jeg ganske så nervøs ..mest fordi jeg ikke visste hva slags personlighet hun kom til å ha eller hvordan hun kom til å være mot meg. Man vil jo helst ha en sånn en god jordmor allà "Jordmødrene". Og den opplevelsen man skal ha sammen er jo noe av det største i livet, så det er jo klart at det er viktig med riktig kjemi og stemning. Jeg pleier å bli alt for nervøs før slike ting.. og sist gang var hun itillegg litt forsinka, så jeg satt der da i mine egne nevrotiske tanker og svettet litt for meg selv. Hun er kjempegod! Var ikke noe å være nervøs for ..og idag fikk jeg et enda bedre inntrykk av henne så dette blir bra. Er jo ikke sikkert hun er der når jeg skal føde, det kommer jo helt ann på om hun er på vakt eller ikke ..det er alt for tidlig å tenke på uansett!

Før vi skulle til legen passet vi på den nye lille valpen til foreldrene til Lars (altså det er da min samboer)og fine Saivo. Begge to er lapphunder, og man kan ikke annet enn å bli forelska i dem ^^ Jeg sov en del da, gravid som jeg er, så det var Lars som passet mest på lille Árraz, men jeg fikk kost og lekt MASSE med han jeg óg :D








natta! (p.s jeg har spist marsipankake idag, sådet)

Ingen kommentarer: