fredag 28. oktober 2011

JEG..



~ heter Elin
~ jobber som butikksjef
~ er utdannet makeup artist og spa terapeut
~ bor sammen med verdens herligste mann
~ er gravid <3 br="br">~ liker dusjkremer
~ får ikke nok av te
~ drømmer meg ofte bort
~ er en følsom og rar skapning
~ synger gjerne høyt i dusjen
~ skjønner ikke poenget med paraply (med mindre det virkelig pøsregner og man skal på jobb da)




~ er ikke så glad i kaker
~ liker å lage og pynte muffins
~ er glad i interiør
~ har bodd to år i Spania
~ var i Seoul på denne tiden ifjor
~ elsker høstfarger
~ har prøvd meg i militæret
~ jobbet litt på en cruisebåt i karibien
~ hører akkurat nå på The Turtles - Elenore
~ er veldig glad i alt som glitrer (spesielt frost på asfalt)




~ kan egentlig ikke lage mat, jeg må lære meg å bli flinkere
~ er mørkeredd
~ vil gjerne bare ligge i senga og kose en hel dag
~ kan ikke brette klær, det blir ihvertfall ikke noe fint
~ har lyst til å gå på dekor kurs for muffins
~ får vann i munnen av ordet krem
~ elsker å klusse på mitt eget og andres ansikt
~ er glad i å kle meg ut
~ skulle ønske menn gikk rundt i dress hele tiden, og at de oppførte seg som 1950 talls herrer
~ kan gjerne tenke meg vafler nå




~ elsker katter, men Lars er allergisk
~ hadde tenkt til å flytte til Skottland, men så traff jeg en stk fin mann
~ vil gjerne bo i en bobil en vakker dag
~ forstår ikke poenget med nattkjole/pysj når man sover i egen seng
~ har fortsatt den første bamsen jeg fikk når jeg ble født
~ var hemmelig forelsket i kaptein sabeltann
~ liker ikke rosa
~ ser ikke så mye på tv, laster heller ned en film eller en av de få seriene jeg følger med på (frustrerte fruer, fringe, true blood, heroes)
~ skrev en bok
~ tror på feer





~ samler på statuer
~ hører nå på Abba - the day before you came
~ får ikke sove av tikkende klokker, mygg eller snorking
~ har aldri sovet så mye som etter jeg ble gravid
~ drømmer om å dra til Maldivene en dag
~ liker 50 talls klær
~ er veldig glad i filmer som tar plass på 1800 tallet
~ er irritert på kameraet mitt som ikke alltid har lyst til å ta bilder
~ har lyst på dykkerlappen




[Der var det litt listeinfo om meg. Lister liker vi! Det er jo litt kos. Forresten, alle bildene bortsett fra det første (som er av meg) er lånt fra google. Nå holder armen min på å sovne, fordi jeg ligger oppå den.]

Ingen kommentarer: