fredag 28. oktober 2011

GOD MORGEN

Hei. God morgen? Hehe neida, men jeg har sovet leenge idag. Sto først opp ganske så tidlig fordi jeg skulle til legen men så gikk jeg å la meg med en gang jeg kom hjem ..sånn rundt halv ti, og så sov jeg helt til jeg bare måtte ha vann(og corn flakes med bringebær syltetøy). Har vært tre veldig aktive dager med jobbing, besøk av søster og min herlige niese, jordmor og legebesøk ..OG på tirsdag var jeg skikkelig flink, jeg ryddet HELE leiligheten (bortsett fra gjesterommet) HELT selv!! Flinka meg ja.

Det er masse å gjøre på jobben om dagen, juleforberedelsene er i full gang. Det er skikkelig kos, juleverksted på jobben. Pakke pakke pakke. Mange sier at de synes butikkene starter julen aaalt for tidlig ..noe jeg ikke kunne ha vært mindre enig i, pluss at de neppe har jobbet i butikk selv. Er en spørsmålsgreie som sirkulerer rundt facebook om dagen, hvor spørsmålet lyder som så "når burde juleshoppingen starte?" også kan man velge mellom slutten av oktober, midten av november og begynnelsen av desember. De fleste har da selvfølgelig svart begynnelsen av desember, jeg lurer på om de har tenkt på hvor mye kaos det hadde blitt? Hvor mye større julerushet hadde vært, og hvor ukoselig shoppingen hadde blitt. Og ikke minst, hvor utslitte de som faktisk jobber i butikk ville vært. Nå finnes det sykt mange slappe butikkmedarbeidere da, DET skal sies. Norge er ikke akkurat kjent for sin ekstraordinære service.. lol. Det er trist. Uanssett - jeg har fått i meg julestemning allerede og jeg vil bake kanelboller! Ikke vet jeg om det er komplisert da, men det får jeg vel finne ut av. Jeg har kanelboller i hus nå ..sånne fryste (fra butikken), som egentlig ikke smaker godt i det hele tatt. Ugh. Kanel er forresten veldig julete og deilig. Er du ikke enig?





Jeg har forresten kjøpt meg en massasjestol! :D Altså en sånn sak som du fester på godstolen/sofaen, også bare nyter man. Namnam. HERLIG!!

Ingen kommentarer: