lørdag 29. oktober 2011

HALLOWEEN SMINKE


halloween 2008


halloween 2009

Ifjor var jeg i Seoul, og halloween ble tilbrakt på kino. Vi så paranormal activity 2, noe jeg fortsatt lider fra.

Jeg skal ikke noe spesielt idag, selv om jeg egentlig ville til rockefeller ..for der er det et sykt kult arrangement ikveld. Er vel kanskje like greit, har fått sortert litt i klesskapet mitt idag, så jeg vet at jeg er ganske så kaputt resten av kvelden lol. Vi skal til svigers og kose med hundene da, og spise hjemmelaget pizza, så jeg skal så absolutt ikke klage. Dessuten fikk jeg sminket meg opp, og det tenkte jeg å dele her på bloggen. Kanskje du blir inspirert? De fleste har vel funnet ut av hva de skal være nå meeeen det kan jo hende noen trenger litt hjelp. Dessuten er det jo ikke egentlig offisielt halloween før den 31., kanskje noen skal feire da også?

Den første her har jeg valgt å kalle ..eh.. zombie elin?




Den andre looken her kan vi jo kalle outofspacecrazywomanalien feks.




Eller hva med noen andre forslag?




Trick or treat, smell my feet or give me something nice to eat. If you don't, I don't care, I'll pull down your underwear.

Ingen kommentarer: