torsdag 8. november 2012

EN UKE

Andrea & jeg har nettopp tilbrakt en uke hos pappan min. Og mens vi var der var Lars i Dubai med jobben, han koste seg masse, og det gjorde vi også. Pappa er veldig glad i å lage mat (og flink!), så jeg ble ganske bortskjemt. Også bor han omtrent rett over veien for Colosseum, så jeg fikk gå på kino en kveld mens han passet på Andrea. Det var fint det! Jeg har ikke vært på kino på over ett år, og jeg elsker filmer og kino, så det var ganske så stort for meg. Før pleide jeg jo ofte å dra på kino, alene også, bare drømme meg vekk i filmene jeg så på ..Greide å velge feil film en gang da, skulle se en komedie alene men så viste det seg at det var en thriller, så jeg trodde et øyeblikk at jeg kjente personen som satt ved siden av meg og skvatt omtrent rett oppi fanget hans. Haha ja, det er noen år siden det nå da. Han skvatt godt selv for å si det sånn! Jeg var ikke alene denne gangen da, jeg hadde med meg Tale. Drømte om baconchips, M og cola i flere dager før filmen, og som vanlig spiste jeg ikke opp halvparten engang.

Filmen jeg så het Uskyld. En av de beste norske filmene jeg har sett, flinke skuespillere og bra story. Satt som trollbundet igjennom hele filmen. Men jeg liker ikke når de har med babyer og små barn, som ikke har det noe godt, i filmer ..
Forresten! Den nye versjonen av Reisen til Julestjernen hadde førpremiere når jeg var på kino, så de hadde satt opp juletre og hadde et piano ved inngangen til Colosseum, de spilte vakre julesanger og folk sto samlet i en liten flokk og koste seg.




Jeg har skikkelig julestemning om dagen! Har ikke fått gjort noe videre med julekortene mine enda, ettersom jeg ikke har hatt scrappeutstyret mitt (litt pes å ta med seg alt det til pappa, som om jeg ikke hadde med meg nok fra før hehe), men jeg lagde litt layouts i hodet mitt og planla litt flere kort. Så kos! Men først blir det farsdagskort, det er jeg i full gang med å lage nå. Så da får jeg vel prøve å legge bort julestemningen litt. Skal forresten få masse julepynt av mamma! Hun skal flytte ila våren til en mye mindre leilighet, så dermed kvitter hun seg med ting hun egentlig ikke trenger, og det betyr mer julepynt på meg :D Og da trenger jeg nok ikke mer julepynt på et par år ...gikk jo helt amok ifjor når jeg gikk gravid ..men da var det nesten litt ekstra kos å handle ting.



Ingen kommentarer: