fredag 9. november 2012

NISSER

Jeg har bestilt nissedrakter til hele familien!

*Til Lars. Han skal jo være julenisse i år (eller mulig at pappan hans skal det, men da har vi ihvertfall en nydelig nissedrakt til han)


*Til meg. Eneste som er dumt er at etter jeg bestilte denne, så har de plutselig skrevet på nettbutikken at "NB! Nissekjolen er satt ned i pris fordi pelsen rundt skuldre og armer er svakt rosa og ikke kritthvit som på bildet." Altså etter at jeg har betalt fullpris for den, og trodd at den var helt lik som på bildet. Har fått beskjed om at den har kommet og er klar for å hentes, og er jeg ikke fornøyd så sier jeg jo selvfølgelig ifra. Er den rosa i pelsen (som den da helt sikkert er), skal jeg jo også ha tilbake penger ..er ikke sikkert jeg vil ha den i det hele tatt da! Blir jo en helt annen kjole.


*Til Andrea, i en mye mindre størrelse da. (str 80) <3>

Ingen kommentarer: