torsdag 22. november 2012

SMARAGD

Ettersom Lars hadde fri idag (og imorgen!!!) hadde jeg mulighet til å jobbe videre med malingen på gjesterommet. Blir helt forelska. Et par strøk igjen ..Tenkte jeg at jeg måtte dele den skjønne fargen med dere (eh ..eller meg selv). Jeg elsker farger, jeg kunne aldri ha tenkt meg å omgi meg med kun hvitt og sort, jeg må ha farger. Så derfor (og fordi når du er i rommet skal du føle deg elsket, velkommen og glad) valgte vi smaragd grønn ..en varm, kjærlig, vakker farge.


*Fargen på det siste bildet skiller seg ut fra de andre bildene, men det er kun fordi det begynte å bli mørkt, og jeg måtte bruke et sterkere lys.

Videre er planen å innrede med varme jordfarger, type brunt, lilla, burgunder og muligens en dæsj med litt gull. Oppdateringer kommer!

1 kommentar:

Cecilie sa...

Nydelig farge😍 Har du fargekode? Er malingen fremdeles våt på det nederste bildet? Jeg har så lyst til å male stuen i denne fargen, men med et rustikk utseende. Altså litt skjoldete, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem🤔