torsdag 15. november 2012

FARSDAG

Vi fikk egentlig ikke feiret farsdagen noe særlig i år ..og det var jo egentlig litt trist, ettersom det var Lars sin første farsdag. Men han måtte dessverre jobbe. Fikk feiret han litt på lørdagen istedenfor (selv om han måtte jobbe da også), da fikk han frokost på senga og ekstra søvn ;) Også fikk han kort av Andrea på selve farsdagen, som han ble veldig glad for.
Det som var litt dumt var jo at pappan min hadde bursdag på farsdagen i år! Så egentlig kunne jo Andrea og jeg ha feriet han ..men det kommer andre muligheter.

Jeg husker egentlig ikke hva Andrea og jeg gjorde den dagen ..jeg tror jeg ryddet og ordnet litt ..uansett ble jeg helt satt ut av det vakre farsdagsværet ..

*to regnbuer på engang t.om! elsk

Hva gjorde du på farsdagen da? Hvis det er noen som skulle titte innom ;)

Ellers er vi i full gang med "skippertak" uka vår, hvor vi monterer møbler, maler gjesterommet, henger opp speil/rammer ..rett og slett alt det som vi ikke har fått gjort før nå. Og det er så deilig! Endelig har vi fått kjøpt og montert et kjøkkenbord, så nå spiser vi sammen som en skikkelig familie. Skal ta bilder etterhvert og vise fram hele huset vårt ..er jo så ufattelig stolt og glad i huset vårt! Også er jeg veldig glad i interiør, vent og se :D

Ingen kommentarer: