søndag 13. november 2011

hallo

Det er morsomt, men også ganske logisk. Når jeg er aktiv blir det MYE mindre blogging ..og jeg har faktisk vært aktiv! :D Dvs de 4 første dagene denne uka lå jeg strakt ut på senga/sofaen og var ubrukelig. Men så kom jobbdagen, og da var det juleverksted, etterfulgt av bursdagsfeiring for pappa hadde bursdag 11.11.11 (fin dato da). Vi spiste på en ny restaurant, The Forum, som ligger rett ved siden av Colosseum og som serverer asiatisk mat. De har et stk FINT introduksjonstilbud, nemlig 50% avslag på ALL mat ut året. Jeg tenkte vel noe som; herregud det må da være shabby mat. Men oii jeg tok vel feil! Kjempe god mat, herlig service, fint lokale og bra stemning. Eneste jeg kan sette fingern min på var musikken, stressende asiatisk musikk er aldri kult. Men det kommenterte faktisk servitøren vår "er det ikke stygg musikk? vi får ny musikk imorgen, heldigvis!" søtt.

Jeg ble ALT for mett ..og jeg greide ikke engang spise opp maten min. Jeg som var såå sikker på at forrett pluss 16 biter sushi ikke skulle bli noe problem. Fikk ned tre kuler med iskrem etter maten da, det hjelper mot en stappmett gravidmage lol.
På banen hjem var det forresten en stk skummel mann som satt rett imot meg, plutselig la han hånda si innenfor jakka, akkurat som om han hadde en gjenstand der ..min flotte fantasi så for seg en pistol eller kanskje en kniv, og at nå hadde han planer om å drepe meg, mest sannsynlig. Jeg ble litt skeptisk, ikke er jeg klar for å dø heller. Han nistirret på meg, og jeg nistirret på en dame som satt ganske langt foran meg ..med ryggen til. Når jeg gikk av på østerås måtte jeg jo bare le av meg selv. Paronoida.
Senere fikk jeg hvite roser, av min superfine svigermor <3

Igår var det bursdagsfest. Monika ble 25 år, og hun så helt nydelig ut. Mørkeblå kjole, tiara, og blå smykker. Fin! Det var superkos, og jeg fikk beskjed om at jeg er søt. Takk!




I det siste har jeg spist en del rød gelé med vaniljesaus, krokanis og häagen daz. Nam. Til frokost idag lagde min fine Lars bacon, eggerøre stekt i baconfett og ferskt brød.

1 kommentar:

charmere sa...

Elin <3 Så gøy med ny blogg! Jeg savner deg og. Håper du og magen har det fint :)
Ps. nå fikk jeg lyst på en tiara. hehe.
*h