onsdag 16. november 2011

SHOPPING

Det har blitt så koselig ute! Jeg elsker når det blinker overalt, jeg blir helt betatt. Spesielt når det glitrer på asfalten ..aawh *smelt* Nå er det tåke ute, og man ser nesten ingenting, bare et skimt av et tre her og der. KOS! Jeg har tent stearinlys. Også har jeg vært flink, jeg har vasket klær idag, jeg har vasket kjøkkenet OG jeg har klippet bilder og puttet dem i fine rammer. De skal henges opp på veggen når Lars kommer hjem, det blir fint.

Igår var svigermor & jeg på shopping. Første stopp var babyshop <3 span="span">. Vi brukte god tid og så på alt sammen, de har så mye fint! Begge to drømte seg bort i hverandres selskap og alt av babystæsj. Det var mange andre gravide der, noen høygravide og andre såvidt gravide ..noen fulle av hormoner -.- og andre bare søte. Jeg tror noen lo litt av svigermor og meg, for vi forsvant litt i bebiståke og sukket høyt over de übersøte klærne.
Vi tittet også på vognen Lars & jeg har bestemt oss for, emmaljunga city cross. De hadde en rålekker utgave der i beige med blomstermønster på sidene. Det var kjærlighet ved første blikk det! Jeg trillet den litt frem og tilbake, og ble bare mer forelsket ..den er bare en drøm. Så lett og fin å håndtere. Gleder meg til å bruke den! Meeeen når vi kom til kassa kom svigermor på en veldig lur ting, å spørre om det var nødvendig å forhåndsbestille vognen ..og jeg er SÅ glad for at hun gjorde det, fordi den fargen vi hadde sett på var utgående og de hadde bare TO igjen. Vi kunne holde den av noen dager, men ikke mer. Snille svigermor og svigerfar hadde tenkt å gi oss barnevogn i julegave, og idag kjøpte supersøte Grete den superfine vognen til oss!! Jeg er såååå glad!!! :D


*se så fine ting Andrea fikk av bestemor

Etter babyshop dro vi til Ikea, i håp om å finne noe fint julepynt. Vi spiste først, hun rekesmørbrød og jeg kjøttboller med poteter, brun saus og tyttebærsyltetøy. Nam. Vi fant ingenting på ikea :( og jeg ble litt lei meg. Hadde nemlig store planer om å handle masse julepynt som jeg kunne kose meg med fremover. Grete hadde med seg både store vovven og lille vovven, så hun kunne ikke shoppe i all evighet, og vi hadde allerede holdt på i tre timer. Men så snill som hun er sa hun at vi kunne sjekke ut skeidar før vi avsluttet. JEG ELSKER SKEIDAR!! De hadde så mye fint, og jeg kjøpte masse ..! Perfekt dag.


*litt av julepynten min

Oh nå er vaskemaskinen ferdig. Hadet!

1 kommentar:

La luz del norte sa...

Takk for koselig melding inne hos meg! Ser ut som du har hatt en fin shoppe-dag! Jeg har ei lita ei på 4 mnd. Snill og god.

Hilsen Solrosa